Usługi

Ogólnopolski serwis i wsparcie IT

Usługi BV Serwis jest firmą specjalizująca się w usługach wsparcia i serwisu infrastruktury informatycznej Klientów  przez całą dobę na terenie całej Polski Świadczymy usługi outsourcingu, wspomagamy działy informatyki naszych Klientów rozszerzając ich możliwości lub...

Instalacje, deinstalacje, przeniesienia

Usługi INSTALACJE I DEINSTALACJE: Prowadzimy instalacje i deinstalacje sprzętu serwerowego, reogranizację szaf serwerowych, inwentaryzację oraz porządkowanie infrastruktury serwerowej oraz okablowania w sufitach i podłogach. PRZENIESIENIA: Oferujemy migracje danych...

Monitorowanie pracy systemów klienta i wykrywanie awarii

Oferujemy podłączenie systemów klienta do istniejącego w naszej firmie systemu zdalnego ciągłego nadzoru co umożliiwia między innymi: natychmiastowe wykrywanie awarii, prewencyjny monitoring najważniejszych parametrów pracy systemów klienta. kontrolę SLA…

Wsparcie IT

NIE ZATRUDNIAJ INFORMATYKA Pozwól nam przejąć obowiązki opieki nad infrastrukturą informatyczną w twojej firmie. Rozwiązanie takie pozwoli zminimalizować koszta utrzymania informatyka oraz zapewni tańszy dostęp do zespołu specjalistów posiadających wiedzę oraz…

Niszczenie nośników danych

BV grupa świadczy usługi niszczenia nośników danych jak dyski twarde, taśmy, CD, DVD itd. Nasze usługi bezpiecznego niszczenia nośników danych oparte są na fizycznym niszczeniu nośników danych i zapewniają poziom usunięcia danych zgodny ze Standardami US…

Utylizacja sprzętu komputerowego

BV grupa świadczy usługi odbioru i utylizacji sprzętu komputerowego. Odbieramy wszystkie zużyte lub niesprawne sprzęty komputerowe – komputery, drukarki, monitory i inne. Zapewniamy odbiór tego typu odpadów bez względu na ilości i odległość oraz bezpieczne dla…

Redukcja kosztów utrzymania IT

Oferujemy przeprowadzenie gruntownego przeglądu kosztów utrzymania infrastruktury IT w firmie, wraz z utrzymaniem łączy internetowych, aplikacji, usługami serwisowymi, kosztem materiałów eksploatacyjnych. Po przeprowadzeniu przeglądu wraz z zarządem firmy klienta wprowadzamy mechanizmy obniżające koszty funkcjonowania działu IT.

Usługi serwisowe

Mamy ponad 20 lat doświadczenia w zakresie realizacji usług serwisowych. Obecnie mamy całodobową, ogólnopolską sieć serwisową która jest do dyspozycji naszych klientów. W połączeniu z elastycznymi i czytelnymi formami rozliczeń pozwala to na dobraniu optymalnej…

Zadzwoń

lub wypełnij formularz

Audyty Informatyczne

Mamy ponad 20 lat doświadczenia w zakresie realizacji usług serwisowych. Obecnie mamy całodobową, ogólnopolską sieć serwisową która jest do dyspozycji naszych klientów. W połączeniu z elastycznymi i czytelnymi formami rozliczeń pozwala to na dobraniu optymalnej oferty dla każdego klienta. 

Dlaczego BV Grupa?

  • Działamy zanim klient wykryje awarię: wszystkie firmy w których realizujemy usługi serwisowe podpięte są do systemu monitoringu wobec tego jesteśmy w stanie przewidzieć nadchodzące awarie lub problemy a o istniejących wiemy wcześniej niż zauważą je klienci/użytkownicy.
  • Pełna transparentność i audytowalność działań: wszystkie prace inżynierów są notowane w systemie zgłoszeniowym. Klient ma w każdym momencie dostęp do informacji o tym kto kiedy i jakie prace przeprowadził, ile trwało usunięcie poszczególnych problemów.
  • Proste i czytelne rozliczenie: full serwis lub osobno rozliczana praca i pakiety SLA
  • Raportowanie: klient ma w każdym momencie dostęp do wygodnych w użyciu raportów (importowalnych w prosty sposób do excela). Raporty zawierają wszystkie czynności podejmowane przez pracowników BV Grupa wraz z wymiarami analitycznymi (data, kategoria, priorytet, temat, SLA, pula godzin itp.)
  • Podejście biznesowe:  nie tylko zajmujemy się realizacją serwisu ale też konsultacjami w zakresie rozbudowy/przebudowy i rozwoju infrastruktury IT. 
  • Działamy w całej Polsce, przez całą dobę, z wysokim SLA: jesteśmy w stanie zagwarantować 4 godzinny czas naprawy sprzętu serwerowego przez całą dobę w całej Polsce. 
  • Nie używamy CALL CENTER: w przypadku całodobowego serwisu telefon odbiera zawsze inżynier, więc może od razu przystąpić do analizy problemu. Zakładamy, że jeżeli ktoś dzwoni żeby zgłosić incydent to oczekuje natychmiastowego zajęcia się tematem a nie rozmowy z call center i umówienia na późniejszy termin. 

Sposoby rozliczeń

  • "Full service" czyli całkowite przejęcie odpowiedzialności za utrzymanie infrastruktury IT. Rozliczanie zwykle według liczby komputerów objętych serwisem. Klienta nie interesuje zakres prac niezbędny dla utrzymania infrastruktury.
  • Pakiety godzin: do wykorzystania w ciągu roku (jednorazowe), miesięczne odnawialne pakiety godzin, ewentualnie inne uzgodnione z klientem formy rozliczeń pracy inżynierów. 
  • Czas i materiały: według rozliczenia powykonawczego. Według metodyk zwinnych (Agile), np. KanBan, Prince
  • Inne mieszane formy uzgodnione z klientem

Pakiety SLA

Pakiety SLA wybierane są osobno, równolegle niezależnie od sposobu rozliczenia określonego powyżej. Pozwala to na dowolne mieszanie form rozliczeń z różnymi poziomami SLA.

  • W godzinach roboczych lub dodatkowo z uwzględnieniem dni wolnych od pracy oraz godzin nocnych. 
  • Szeroki zakres czasu reakcji: od 2h do 24h
  • Możliwość gwarantowania czasu naprawy: aż do 4h włącznie (najkrótszy możliwy gwarantowany czas naprawy sprzętu)

Zakres działań (wybrane pozycje):

 

Nadzór nad siecią komputerową
  • Serwis sieci,
  • Kontrola poprawności pracy sieci komputerowej,
  • Konfiguracja i administracja urządzeniami aktywnymi w sieci: przełączniki, koncentratory, serwery druku.
Administracja serwerami rodziny MS Windows Server
  • Administracja i konfiguracja serwera,
  • Administracja kontami użytkowników,
  • Administracja zasobami sieciowymi,
  • Administracja ActiveDirectory / kontrolerem domeny,
  • Optymalizacja serwera,
  • Monitoring poprawności pracy.
Administracja serwerami UNIX (BSD) oraz Linux (RedHat, Debian, SUSE ...)
  • Administracja i konfiguracja serwera,
  • Administracja kontami użytkowników,
  • Administracja zasobami sieciowymi,
  • Administracja serwerami(serwisami): WWW, FTP, DNS, Sendmail, SMB i inne,
  • Optymalizacja serwera,
  • Monitoring poprawności pracy.
Administracja systemem zabezpieczeń: Firewall, IDS, UTM, autoryzacja i autentykcja
  • Kontrola bezpieczeństwa dostępu,
  • Administracja i konfiguracja połączeń internetowych: dzielenie pasma, autoryzacja wyjść/wejść, statystyki,
  • Administracja sieciami VPN,
  • Stały monitoring bezpieczeństwa sieci.
Administracja serwerem pocztowym MS Exchange
  • Administracja serwerem,
  • Administracja folderami publicznymi,
  • Migracje, naprawy i przebudowy
  • Optymalizacja pracy serwera pocztowego.
Administracja stacjami roboczymi Windows 8/7/Vista/aż do Win98, UNIX/Linux
  • Konfiguracja i optymalizacja systemu operacyjnego,
  • Instalacja i konfiguracja aplikacji,
  • Nadzór nad poprawnością pracy stacji roboczej.
Ochrona sieci i użytkowników przed zewnętrznymi zagrożeniami
  • Ochrona antywirusowa,
  • Ochrona antyspamowa,
  • Unified Threat Management, urządzenia
  • Filtry treści.
Bezpieczeństwo danych
  • Konfiguracja systemu kopii bezpieczeństwa,
  • Regularne kopie środowisk wirtualnych, serwerów, stacji roboczych, urządzeń mobilnych
  • Budowa i modernizacja środowisk backupu
  • Analiza wykonania kopii bezpieczeństwa.
Polityka bezpieczeństwa dostępu i komunikacji w sieci lokalnej
  • Zarządzanie przepływem elektronicznej informacji,
  • Dostęp kontrolowany użytkowników,
  • Poprawność działania aplikacji lokalnych,
  • Zabezpieczenia aplikacji lokalnych,
  • Monitoring i analiza przepływu informacji.
  • Monitoring aplikacji na stacjach roboczych pod względem legalności oprogramowania,
  • Tworzenie procedur bezpieczeństwa.
  • Bezpieczeństwo dostępu do/z Internetu:
  • Administracja dedykowanym firewall'em,
  • Zarządzanie routerem dostępowym.
Support i HelpDesk
  • Bieżące naprawy sprzętu komputerowego,
  • Organizacja serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu komputerowego,
  • Pomoc dla użytkowników w aplikacjach i obsłudze PC,
  • Analiza problemów użytkowników i tworzenie procedur rozwiązywania problemów,
  • Dostawa sprzętu komputerowego oraz instalacja i konfiguracja,
  • Dostawa oprogramowania komputerowego oraz instalacja i konfiguracja.
Instalacje, deinstalacje, przeniesienia, przeprowadzki
  • Instalacje sprzętu serwerowego
  • Instalacje stacji roboczych
  • Deinstalacje i prawidłowa utylizacja sprzętu komputerowego (serwerowego i desktop)
  • Profesjonalne niszczenie danych na nośnikach demontowanego sprzętu
  • Przeprowadzki i reorganizacje serwerowni
  • Przeprowadzki i reogranizacje stcji roboczych

Zadzwoń

lub wyślij formularz