Zadzwoń

lub wypełnij formularz

Monitorowanie pracy systemów klienta i wykrywanie awarii

Mamy ponad 20 lat doświadczenia w zakresie realizacji usług serwisowych. Obecnie mamy całodobową, ogólnopolską sieć serwisową która jest do dyspozycji naszych klientów. W połączeniu z elastycznymi i czytelnymi formami rozliczeń pozwala to na dobraniu optymalnej oferty dla każdego klienta. 

Dlaczego BV Grupa?

  • Działamy zanim klient wykryje awarię: wszystkie firmy w których realizujemy usługi serwisowe podpięte są do systemu monitoringu wobec tego jesteśmy w stanie przewidzieć nadchodzące awarie lub problemy a o istniejących wiemy wcześniej niż zauważą je klienci/użytkownicy.
  • Pełna transparentność i audytowalność działań: wszystkie prace inżynierów są notowane w systemie zgłoszeniowym. Klient ma w każdym momencie dostęp do informacji o tym kto kiedy i jakie prace przeprowadził, ile trwało usunięcie poszczególnych problemów.
  • Proste i czytelne rozliczenie: full serwis lub osobno rozliczana praca i pakiety SLA
  • Raportowanie: klient ma w każdym momencie dostęp do wygodnych w użyciu raportów (importowalnych w prosty sposób do excela). Raporty zawierają wszystkie czynności podejmowane przez pracowników BV Grupa wraz z wymiarami analitycznymi (data, kategoria, priorytet, temat, SLA, pula godzin itp.)
  • Podejście biznesowe:  nie tylko zajmujemy się realizacją serwisu ale też konsultacjami w zakresie rozbudowy/przebudowy i rozwoju infrastruktury IT. 
  • Działamy w całej Polsce, przez całą dobę, z wysokim SLA: jesteśmy w stanie zagwarantować 4 godzinny czas naprawy sprzętu serwerowego przez całą dobę w całej Polsce. 
  • Nie używamy CALL CENTER: w przypadku całodobowego serwisu telefon odbiera zawsze inżynier, więc może od razu przystąpić do analizy problemu. Zakładamy, że jeżeli ktoś dzwoni żeby zgłosić incydent to oczekuje natychmiastowego zajęcia się tematem a nie rozmowy z call center i umówienia na późniejszy termin. 

serwis informatyczny

Sposoby rozliczeń

  • "Full service" czyli całkowite przejęcie odpowiedzialności za utrzymanie infrastruktury IT. Rozliczanie zwykle według liczby komputerów objętych serwisem. Klienta nie interesuje zakres prac niezbędny dla utrzymania infrastruktury.
  • Pakiety godzin: do wykorzystania w ciągu roku (jednorazowe), miesięczne odnawialne pakiety godzin, ewentualnie inne uzgodnione z klientem formy rozliczeń pracy inżynierów. 
  • Czas i materiały: według rozliczenia powykonawczego. Według metodyk zwinnych (Agile), np. KanBan, Prince
  • Inne mieszane formy uzgodnione z klientem

Pakiety SLA

Pakiety SLA wybierane są osobno, równolegle niezależnie od sposobu rozliczenia określonego powyżej. Pozwala to na dowolne mieszanie form rozliczeń z różnymi poziomami SLA.

  • W godzinach roboczych lub dodatkowo z uwzględnieniem dni wolnych od pracy oraz godzin nocnych. 
  • Szeroki zakres czasu reakcji: od 2h do 24h
  • Możliwość gwarantowania czasu naprawy: aż do 4h włącznie (najkrótszy możliwy gwarantowany czas naprawy sprzętu)

Zakres działań (wybrane pozycje):

 

Nadzór nad siecią komputerową
  • Serwis sieci,
  • Kontrola poprawności pracy sieci komputerowej,
  • Konfiguracja i administracja urządzeniami aktywnymi w sieci: przełączniki, koncentratory, serwery druku.
Administracja serwerami rodziny MS Windows Server
  • Administracja i konfiguracja serwera,
  • Administracja kontami użytkowników,
  • Administracja zasobami sieciowymi,
  • Administracja ActiveDirectory / kontrolerem domeny,
  • Optymalizacja serwera,
  • Monitoring poprawności pracy.
Administracja serwerami UNIX (BSD) oraz Linux (RedHat, Debian, SUSE ...)
  • Administracja i konfiguracja serwera,
  • Administracja kontami użytkowników,
  • Administracja zasobami sieciowymi,
  • Administracja serwerami(serwisami): WWW, FTP, DNS, Sendmail, SMB i inne,
  • Optymalizacja serwera,
  • Monitoring poprawności pracy.
Administracja systemem zabezpieczeń: Firewall, IDS, UTM, autoryzacja i autentykcja
  • Kontrola bezpieczeństwa dostępu,
  • Administracja i konfiguracja połączeń internetowych: dzielenie pasma, autoryzacja wyjść/wejść, statystyki,
  • Administracja sieciami VPN,
  • Stały monitoring bezpieczeństwa sieci.
Administracja serwerem pocztowym MS Exchange
  • Administracja serwerem,
  • Administracja folderami publicznymi,
  • Migracje, naprawy i przebudowy
  • Optymalizacja pracy serwera pocztowego.
Administracja stacjami roboczymi Windows 8/7/Vista/aż do Win98, UNIX/Linux
  • Konfiguracja i optymalizacja systemu operacyjnego,
  • Instalacja i konfiguracja aplikacji,
  • Nadzór nad poprawnością pracy stacji roboczej.
Ochrona sieci i użytkowników przed zewnętrznymi zagrożeniami
  • Ochrona antywirusowa,
  • Ochrona antyspamowa,
  • Unified Threat Management, urządzenia
  • Filtry treści.
Bezpieczeństwo danych
  • Konfiguracja systemu kopii bezpieczeństwa,
  • Regularne kopie środowisk wirtualnych, serwerów, stacji roboczych, urządzeń mobilnych
  • Budowa i modernizacja środowisk backupu
  • Analiza wykonania kopii bezpieczeństwa.
Polityka bezpieczeństwa dostępu i komunikacji w sieci lokalnej
  • Zarządzanie przepływem elektronicznej informacji,
  • Dostęp kontrolowany użytkowników,
  • Poprawność działania aplikacji lokalnych,
  • Zabezpieczenia aplikacji lokalnych,
  • Monitoring i analiza przepływu informacji.
  • Monitoring aplikacji na stacjach roboczych pod względem legalności oprogramowania,
  • Tworzenie procedur bezpieczeństwa.
  • Bezpieczeństwo dostępu do/z Internetu:
  • Administracja dedykowanym firewall'em,
  • Zarządzanie routerem dostępowym.
Support i HelpDesk
  • Bieżące naprawy sprzętu komputerowego,
  • Organizacja serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu komputerowego,
  • Pomoc dla użytkowników w aplikacjach i obsłudze PC,
  • Analiza problemów użytkowników i tworzenie procedur rozwiązywania problemów,
  • Dostawa sprzętu komputerowego oraz instalacja i konfiguracja,
  • Dostawa oprogramowania komputerowego oraz instalacja i konfiguracja.
Instalacje, deinstalacje, przeniesienia, przeprowadzki
  • Instalacje sprzętu serwerowego
  • Instalacje stacji roboczych
  • Deinstalacje i prawidłowa utylizacja sprzętu komputerowego (serwerowego i desktop)
  • Profesjonalne niszczenie danych na nośnikach demontowanego sprzętu
  • Przeprowadzki i reorganizacje serwerowni
  • Przeprowadzki i reogranizacje stcji roboczych

Zadzwoń

lub wyślij formularz