Usługi
Ogólnopolski serwis i wsparcie IT
Usługi Mamy ponad 20 lat doświadczenia w zakresie realizacji usług serwisowych. Obecnie mamy całodobową, ogólnopolską sieć serwisową która jest do dyspozycji naszych klientów. W połączeniu z elastycznymi i czytelnymi formami rozliczeń pozwala to na dobraniu...
Instalacje, deinstalacje, przeniesienia
Usługi INSTALACJE I DEINSTALACJE: Prowadzimy instalacje i deinstalacje sprzętu serwerowego, reogranizację szaf serwerowych, inwentaryzację oraz porządkowanie infrastruktury serwerowej oraz okablowania w sufitach i podłogach. PRZENIESIENIA: Oferujemy migracje danych...
Wsparcie IT
NIE ZATRUDNIAJ INFORMATYKA Pozwól nam przejąć obowiązki opieki nad infrastrukturą informatyczną w twojej firmie. Rozwiązanie takie pozwoli zminimalizować koszta utrzymania informatyka oraz zapewni tańszy dostęp do zespołu specjalistów posiadających wiedzę oraz…
Niszczenie nośników danych
BV grupa świadczy usługi niszczenia nośników danych jak dyski twarde, taśmy, CD, DVD itd. Nasze usługi bezpiecznego niszczenia nośników danych oparte są na fizycznym niszczeniu nośników danych i zapewniają poziom usunięcia danych zgodny ze Standardami US…
Utylizacja sprzętu komputerowego
BV grupa świadczy usługi odbioru i utylizacji sprzętu komputerowego. Odbieramy wszystkie zużyte lub niesprawne sprzęty komputerowe – komputery, drukarki, monitory i inne. Zapewniamy odbiór tego typu odpadów bez względu na ilości i odległość oraz bezpieczne dla…
Audyty Informatyczne
Dzięki doświadczeniu zdobytemu w obsłudze dużych firm z rynku Enterprise o informatyce myślimy w kategoriach całkowitego kosztu posiadania i zwrotu z inwestycji i liczenia korzyści biznesowych z systemów IT. Oferujemy audyty informatyczne polegające na ocenie…
Redukcja kosztów utrzymania IT
Oferujemy przeprowadzenie gruntownego przeglądu kosztów utrzymania infrastruktury IT w firmie, wraz z utrzymaniem łączy internetowych, aplikacji, usługami serwisowymi, kosztem materiałów eksploatacyjnych. Po przeprowadzeniu przeglądu wraz z zarządem firmy klienta wprowadzamy mechanizmy obniżające koszty funkcjonowania działu IT.
Usługi serwisowe
Mamy ponad 20 lat doświadczenia w zakresie realizacji usług serwisowych. Obecnie mamy całodobową, ogólnopolską sieć serwisową która jest do dyspozycji naszych klientów. W połączeniu z elastycznymi i czytelnymi formami rozliczeń pozwala to na dobraniu optymalnej…
Zadzwoń
lub wypełnij formularz
Monitorowanie pracy systemów klienta i wykrywanie awarii
Mamy ponad 20 lat doświadczenia w zakresie realizacji usług serwisowych. Obecnie mamy całodobową, ogólnopolską sieć serwisową która jest do dyspozycji naszych klientów. W połączeniu z elastycznymi i czytelnymi formami rozliczeń pozwala to na dobraniu optymalnej oferty dla każdego klienta.
Dlaczego BV Grupa?
- Działamy zanim klient wykryje awarię: wszystkie firmy w których realizujemy usługi serwisowe podpięte są do systemu monitoringu wobec tego jesteśmy w stanie przewidzieć nadchodzące awarie lub problemy a o istniejących wiemy wcześniej niż zauważą je klienci/użytkownicy.
- Pełna transparentność i audytowalność działań: wszystkie prace inżynierów są notowane w systemie zgłoszeniowym. Klient ma w każdym momencie dostęp do informacji o tym kto kiedy i jakie prace przeprowadził, ile trwało usunięcie poszczególnych problemów.
- Proste i czytelne rozliczenie: full serwis lub osobno rozliczana praca i pakiety SLA
- Raportowanie: klient ma w każdym momencie dostęp do wygodnych w użyciu raportów (importowalnych w prosty sposób do excela). Raporty zawierają wszystkie czynności podejmowane przez pracowników BV Grupa wraz z wymiarami analitycznymi (data, kategoria, priorytet, temat, SLA, pula godzin itp.)
- Podejście biznesowe: nie tylko zajmujemy się realizacją serwisu ale też konsultacjami w zakresie rozbudowy/przebudowy i rozwoju infrastruktury IT.
- Działamy w całej Polsce, przez całą dobę, z wysokim SLA: jesteśmy w stanie zagwarantować 4 godzinny czas naprawy sprzętu serwerowego przez całą dobę w całej Polsce.
- Nie używamy CALL CENTER: w przypadku całodobowego serwisu telefon odbiera zawsze inżynier, więc może od razu przystąpić do analizy problemu. Zakładamy, że jeżeli ktoś dzwoni żeby zgłosić incydent to oczekuje natychmiastowego zajęcia się tematem a nie rozmowy z call center i umówienia na późniejszy termin.
Sposoby rozliczeń
- "Full service" czyli całkowite przejęcie odpowiedzialności za utrzymanie infrastruktury IT. Rozliczanie zwykle według liczby komputerów objętych serwisem. Klienta nie interesuje zakres prac niezbędny dla utrzymania infrastruktury.
- Pakiety godzin: do wykorzystania w ciągu roku (jednorazowe), miesięczne odnawialne pakiety godzin, ewentualnie inne uzgodnione z klientem formy rozliczeń pracy inżynierów.
- Czas i materiały: według rozliczenia powykonawczego. Według metodyk zwinnych (Agile), np. KanBan, Prince
- Inne mieszane formy uzgodnione z klientem
Pakiety SLA
Pakiety SLA wybierane są osobno, równolegle niezależnie od sposobu rozliczenia określonego powyżej. Pozwala to na dowolne mieszanie form rozliczeń z różnymi poziomami SLA.
- W godzinach roboczych lub dodatkowo z uwzględnieniem dni wolnych od pracy oraz godzin nocnych.
- Szeroki zakres czasu reakcji: od 2h do 24h
- Możliwość gwarantowania czasu naprawy: aż do 4h włącznie (najkrótszy możliwy gwarantowany czas naprawy sprzętu)
Zakres działań (wybrane pozycje):
Nadzór nad siecią komputerową |
|
Administracja serwerami rodziny MS Windows Server |
|
Administracja serwerami UNIX (BSD) oraz Linux (RedHat, Debian, SUSE ...) |
|
Administracja systemem zabezpieczeń: Firewall, IDS, UTM, autoryzacja i autentykcja |
|
Administracja serwerem pocztowym MS Exchange |
|
Administracja stacjami roboczymi Windows 8/7/Vista/aż do Win98, UNIX/Linux |
|
Ochrona sieci i użytkowników przed zewnętrznymi zagrożeniami |
|
Bezpieczeństwo danych |
|
Polityka bezpieczeństwa dostępu i komunikacji w sieci lokalnej |
|
Support i HelpDesk |
|
Instalacje, deinstalacje, przeniesienia, przeprowadzki |
|